Wsparcie IT

Piotrek 783 562 797
Pon-Pt 8:00 - 16:00

Dawid 691 674 812
Pon-Pt 7:30 - 15:30

Rafał 735 180 104
Pon-Pt 8:00 - 16:00

Łukasz 664 526 402
Pon-Pt 8:00 - 16:00

Mariusz 889 016 408
Pon-Pt 7:30 - 15:30
                        Wsparcie techniczne
Pracownicy firmy ViSoft charakteryzują się bardzo dobrą znajomością programu Kancelaria Komornika, dzięki temu jesteśmy w stanie zapewnić Państwu kompleksową obsługę kancelarii oraz usprawnić jej działanie. Nasi pracownicy dostępni są od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 16:00, nasza pomoc polega na łączeniu zdalnym z komputerem klienta za pomocą aplikacji TeamViewer, oczywiście jeśli problem nie wymaga osobistego zjawienia się w kancelarii. Ofertę naszej firmy
Co obejmuje wsparcie?
- Merytoryczne wsparcie działania programu komorniczego
 - Konfiguracja i instalacja drukarek i skanerów
 - Konfiguracja i instalacja podpisów elektronicznych
 - Konfiguracja skrzynek pocztowych i programów biurowych
 - Pomoc przy tworzeniu szablonów pism
 - Aktualizacje programu komorniczego
 - Wdrożenie i szkolenie z modułów w programie komorniczym
 - Pomoc w zakresie działania platform internetowych (np. e-sąd)
 
Otwierasz kancelarię?
Jako firma z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu wsparcia informatycznego dla kancelarii komorniczych oferujemy kompleksowe otworzenie kancelarii komorniczej. Zajmujemy się wszystkimi rzeczami związanymi z procesem otwarcia kancelarii, począwszy od zakupu sprzętu i stworzenia sieci lokalnej kończąc na instalacji naszych programów dodatkowych, które oferujemy w cenie miesięcznego abonamentu wraz ze wsparciem technicznym.
Jak możemy pomóc?
- Wdrożenie oraz szkolenie z autorskich programów dodatkowych
 - Oferujemy lub doradzamy sprawdzony sprzęt komputerowy
 - Stworzenie sieci lokalnej w lokalu kancelarii
 - Konfiguracja i instalacja podpisów elektronicznych
 - Konfiguracja skrzynek pocztowych i programów biurowych
 - Przeniesienie szablonów pism z innej kancelarii
 - Wdrożenie i szkolenie z modułów w programie komorniczym
 - Założenie kont na platformat internetowych (np. pue-zus)
 - Pomoc w zakresie działania platform internetowych (np. e-sąd)
 - Pomoc w uzyskaniu systemów elektronicznych (np. Cepik, Ognivo)
 - Ustawienie i szkolenie z tworzenia kopii zapasowej