PB
Piotrek 783 562 797

Pon-Pt 8:00 - 16:00

DS
Dawid 691 674 812

Pon-Pt 7:30 - 15:30

RD
Rafał 735 180 104

Pon-Pt 8:00 - 16:00

ŁL
Łukasz 664 526 402

Pon-Pt 8:00 - 16:00

MM
Mariusz 889 016 408

Pon-Pt 7:30 - 15:30

// Helpdesk

Wsparcie techniczne

Pracownicy firmy ViSoft charakteryzują się bardzo dobrą znajomością programu Kancelaria Komornika, dzięki temu jesteśmy w stanie zapewnić Państwu kompleksową obsługę kancelarii oraz usprawnić jej działanie. Nasi pracownicy dostępni są od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 16:00, nasza pomoc polega na łączeniu zdalnym z komputerem klienta za pomocą aplikacji TeamViewer, oczywiście jeśli problem nie wymaga osobistego zjawienia się w kancelarii. Ofertę naszej firmy

Co obejmuje wsparcie?
  • Merytoryczne wsparcie działania programu komorniczego
  • Konfiguracja i instalacja drukarek i skanerów
  • Konfiguracja i instalacja podpisów elektronicznych
  • Konfiguracja skrzynek pocztowych i programów biurowych
  • Pomoc przy tworzeniu szablonów pism
  • Aktualizacje programu komorniczego
  • Wdrożenie i szkolenie z modułów w programie komorniczym
  • Pomoc w zakresie działania platform internetowych (np. e-sąd)

// Nowa Kancelaria

Otwierasz kancelarię?

Jako firma z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu wsparcia informatycznego dla kancelarii komorniczych oferujemy kompleksowe otworzenie kancelarii komorniczej. Zajmujemy się wszystkimi rzeczami związanymi z procesem otwarcia kancelarii, począwszy od zakupu sprzętu i stworzenia sieci lokalnej kończąc na instalacji naszych programów dodatkowych, które oferujemy w cenie miesięcznego abonamentu wraz ze wsparciem technicznym.

Jak możemy pomóc?
  • Wdrożenie oraz szkolenie z autorskich programów dodatkowych
  • Oferujemy lub doradzamy sprawdzony sprzęt komputerowy
  • Stworzenie sieci lokalnej w lokalu kancelarii
  • Konfiguracja i instalacja podpisów elektronicznych
  • Konfiguracja skrzynek pocztowych i programów biurowych
  • Przeniesienie szablonów pism z innej kancelarii
  • Wdrożenie i szkolenie z modułów w programie komorniczym
  • Założenie kont na platformat internetowych (np. pue-zus)
  • Pomoc w zakresie działania platform internetowych (np. e-sąd)
  • Pomoc w uzyskaniu systemów elektronicznych (np. Cepik, Ognivo)
  • Ustawienie i szkolenie z tworzenia kopii zapasowej